Leveringen jullie gratis?
Ja, alle matrassen en topdekmatrassen worden gratis geleverd door heel Nederland * en alles boven de 50,00 euro wordt gratis geleverd.
Wanneer vervalt de 100 dagen proefslapen?
U heeft recht om 1-malig bij uw 1e bestelling gebruik te maken van de 100 dagen proefslapen. Heeft u besloten binnen de 100 dagen gebruik te maken van een omruiling dan vervalt de 100 dagen proefslapen bij uw nieuwe omgeruilde matras of topper.
Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet crediteren:
Schade aan het geleverde pakket door de bezorger?
Wanneer u de bestelling geleverd krijgt en ziet dat het pakket beschadigd is door het vervoeren, dan kunt u het pakket weigeren. Heeft u het pakket aangenomen en komt u er later die dag achter dat het pakket beschadigd is door de vervoerder, dan is het belangrijk om dezelfde dag nog te mailen naar: klantenservice@droommatras.nl met daarbij een omschrijving van de schade alsmede foto’s van de schade, meld daarbij uw ordernummer, naam en n.a.w. gegevens.
Beschadigingen die later worden gemeld dan de bezorgdatum vallen onder uw eigen risico en kunnen wij geen verantwoordelijkheid voor nemen.
Ik heb een kussen of een dekbed gekocht, mag deze retour?
Een kussen of een dekbed zijn hygiëne producten. Hierdoor kan je, zodra het kussen of het dekbed uit de verpakking is gehaald, deze helaas niet meer retour sturen! Voor kussens en dekbedden gelden dus niet de 100 dagen proefslapen, maar de 14 dagen bedenktijd (mits het nog in de verpakking zit). Zit alles nog netjes in de verpakking en ben je toch niet tevreden? Dan kun je een retouraanvraag mailen naar: klantenservice@droommatras.nl
. Je ontvang van hen een antwoordmail met hierin alle te volgen stappen en een retourformulier dat je bij je pakket kunt voegen.
Heb je toch nog een vraag?
Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreft het retourneren? Neem dan gerust contact met ons op.
klantenservice@droommatras.nl of je kunt bellen tijdens kantooruren naar: 0345 342164
Wij streven ernaar om je vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.
* Voor het leveren of het ophalen van jouw matras of van jouw (extra dikke) topdekmatras komt er een toeslag bij voor de Waddeneilanden of alles waarbij een (veer)boot van toepassing is bij levering alsmede levering in België. Deze toeslag kun je navragen bij onze klantenservice.