Retourneren

Het kan voorkomen dat je een product wilt retourneren. Dit kan bij ons binnen 30 dagen na het verstrijken van de bedenktermijn. Let op: de retourkosten zijn wel voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed. Je hebt 30 dagen om het retours aan te melden naar. info@droommatras.nl . Retour afhandeling verschild per product, na ontvangst van uw aanmelding zullen we u vooraf informaties geven om het proces te versoepelen .

Heb je tijdens een actie een gratis product van ons ontvangen en wil je de bestelling retour sturen, vergeet dan niet om de gehele bestelling retour te sturen, inclusief het gratis ontvangen product.

Indien het gratis product niet retour gezonden is, zullen alsnog deze kosten in rekening worden gebracht.

Volg onderstaande stappen om de retourprocedure zo soepel mogelijk te laten verlopen:

  1. Ga via de knop retour aanmelden naar de retourprocedure en meld je aan met je ordernummer en e-maiadres.
  2. Doorloop alle stappen.
  3. Geef je pakketje af bij het gekozen postkantoor.
  4. Wij zullen het bedrag uiterlijk binnen 7 dagen na aanmelding van herroeping terugstort

Mag het retour?

Je kunt ten alle tijden het product retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

  • Artikelen die langer dan 30 dagen geleden ontvangen zijn.
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
  • Artikelen waarvan verpakking ontbreekt. (Voor het beoordelen van het product is de verpakking verwijderen niet nodig)

Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt!

Het retouradres voor pakketten

Pascalweg 9A
4104BE Culemborg

Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd dan zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk retourneren, uiterlijk binnen 7 dagen na aanmelding herroeping. Je krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief verzendkosten. De verzendkosten worden alleen gecrediteerd indien alle bestelde artikelen zijn geretourneerd. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Moet ik betalen voor de retourkosten?

Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant, tenzij de producten al zijn beschadigd bij ontvangst.

Heb je toch nog een vraag?

Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreft het
retourneren? Neem dan gerust contact met ons op.

info@droommatras.nl

Wij streven ernaar om je vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.